neděle 27. listopadu 2016

Tipy na Vánoční dárky (1. Vánoční článek)

Ahoj! Vánoční náladu už mám asi měsíc a tak jsem si řekla, že pro vás připravím pár článků na téma Vánoce. Články budou 4 a budu je zveřejňovat postupně každou adventní něděli. Dneska tu pro vás mám pár typů na vánoční dárky :). Já sama se snažím nakupovat už od října, protože 23. prosince opravdu nic nenajdete. Myslím si, že pokud si nevíte rady, tento článek by vám mohl pomoct.


1) Kamarádce:
Tohle je snad nejjednodušší. Kamarádka je většinou stejného věku a často se spolu bavíte, takže víš, co má ráda a co ji baví. Dárky jsem vymyslela neutrální, samozřejmě když třeba ráda kreslí, tak ji kup pastelky, a podobně.
  • Balzám na rty (například Lip Smaker, ten je strašně dobrý :3)
  • Jídlo (pokud nedrží dietu, tak je to dárek vhodný pro každého. Můžeš koupit třeba  nějaké americké sladkosti na internetu, které v normálním obchodě nenajdeš. Super jsou například nerds, nebo reese's)
  • Bižuterie nebo ozdoby do vlasů- třeba květinová čelenka
  • Kryt na mobil (můžeš koupit průhledný a nějak ho ozdobit)
  • Kosmetika (záleží jestli se maluje, nebo ne. Pokud ne, tak zkus třeba šampon, nebo peeling)
  • Nebo taky kosmetická taštička :))

2) Mamce:
  • Kosmetika 
  • Pečující kosmetika (například bombu do koupele, nebo podobně)
  • Něco do kuchyně :D (třeba pěknou zástěru, nebo set nádobí)
  • Vonná svíčka, nebo aroma lampa
  • Bomboniéra (třeba Ferrero Rocher)

3) Taťkovy:
  • Diář (můžeš se porozhlédnout po těch v koženém obalu)
  • Hodinky 
  • Pero (nemyslím takové za 10 korun, ale klidně dražší a kvalitnější)
  • Víno 
  • Ponožky, klasika :D

4) Pro všechny ostatní:
  • Hrníček, třeba s nějakým vtipným nápisem
  • Tričko 
  • Sluchátka (pokud teda dotyčný už jedny nemá)
  • Peněženka
  • Obal na mobil
  • Jídlo :D
  • Kosmetika (pro kluky třeba sprchový gel, nebo parfém)
  • Sluneční brýle
  • Knížka
  • Nebo můžeš taky něco vyrobit na YouTube najdeš spoustu super návodů :)

Tak a to je ode mě všechno :). Příští neděli vydám druhý vánoční článek a ještě pro vás chystám listopadové oblíbence. Doufám, že jsem vám pomohla :)
Nela

Žádné komentáře:

Okomentovat