pátek 21. října 2016

O mně

Ahoj!
Jako první oficiální příspěvek jsem si přichystala pár faktů o mně.

1) Jmenuju se Nela (překvapivě :D)
2) Ráda kreslím
3) Chodím a osmileté gymnázium ( jsem v tercii)
4) Nesnáším tělocvik :D
5) Zato mě docela baví jazyky (učím se anglicky a francouzsky)
6) Je mi 13 let (* 6.1. 2003)
7) Ráda čtu (když je ta kniha fakt dost dobrá, přečtu ji klidně za jeden den)
8) Jediný sport, který dělám pravidelně je poledance (pak občas například kolečkové brusle, plavání, a podobně :) )
9) Ráda poslouchám hudbu (kdo ne :D) a moje nejoblíbenější kapela je Fall out boy
10) Mám taky Instagram o kreslení (@neli.art), možná si později založím Instagram i v češtině, jenom pro tento blog :)

6 komentářů:

  1. Kresleni, knizky....to ja se jeste na tvem blogu stavim :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jediný sport, který dělám, dělám na dovolené a to lukostřelbu, která mě opravdu baví :)
    Já se učím momentálně teď francoužštinu, u které dá zabrat podle mého hlavně výslovnost. Ještě že mám francouzky mluvícího kamaráda co mě snad výslovnost naučí :D
    http://arliejens.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lukostřelba musí být rozhodně zajímavá! I když já ještě neměla možnost ji zkusit. Já se francouzštinu učím druhým rokem, a ještě nám teď dali rodilou mluvčí. Teda, je super, ale moc neumí česky a tak jí nikdo nerozumí :/ Ale jazyky mně opravdu baví, takže se ji učím hlavně z různých aplikací, písniček a pohádek :)

      Vymazat
  3. Také jsem studovala osmileté gymnázium a nenáviděla tělocvik. Teď už jsem v druháku na VŠ a tam naštěstí tělocvik není :) Těším se na další články! A malá rada - určitě piš delší a s přidanou hodnotou pro čtenáře :) Budu ráda, když se podíváš i na můj blog, měj se hezky!

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Další článek bude dost dlouhý :) a na tvůj blog se ráda podívám! :)

      Vymazat